Live life for the moment because everything else is uncertain!

05/12 - 2013 - Snowing!

Jag fick vad jag önskade mig, en vit jul. Jag vet att det inte är bästa bilden, men det var den bästa jag kunde få till nu när det är så pass mörkt ute, ska ta bättre imorgon när det är ljust. Vaknade faktiskt och trodde jag skulle få solen i ögonen då jag inte kan ha rullgardinen nere med tanke på att det hänger en stor stjärna i fönstret, men nej, vänder mig om och ser att det snöar så in åt helvete. Så mysigt! 
Så idag har jag i stort sett sovit, tagit det lungt, druckit en kopp te och det är väl det!
 
Första bilden från systemkameran, andra blev en dålig mobilbild ifrån instagram,
adventsljus nummer 1 brinner lite fint bakom tomtemuggen!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback