Live life for the moment because everything else is uncertain!

iPhone 5

Glömmer ju att blogga hela tiden....
 

Har gått och köpt mig en iphone 5, min mobil börjar smått balla ur, så det är bara bra med ny, fick hem den i Fredags, skulle testa den och allt, så var man tvungen att ha ett annat simkort, så beställde ett i Lördags och så imorgon (Måndag) så slutar mitt simkort jag har nu fungera för att jag råkade avaktivera det och aktivera iphone simkortet imorgon, SUCK! det skulle ta 3-5 arbetsdagar, har jag tur kommer den tidigare? Om jag har tur!
Men ja, imorgon så blir det möte sen iväg och lite julklappar tror jag! Skicka in ett papper ska jag också göra! Uhu, vill inte gå ut i snön egentligen, men men, ibland måste man ju!
 
Bild lånad ifrån Google.

Så grymt fin, haha.


http://instagram.com/p/NuFWjOqnZJ/
sjukt snygg e du i mjukis ;) ladda upp fler bilder när du har dom puss :DD <3

Svar: Har ny instagram haha
Amanda

2013-12-16 · 12:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback