Live life for the moment because everything else is uncertain!

Well hello!

Hej. Har inte uppdaterat på HUR LÄNGE SOM HELST. Sjukt. Redan 6 februari.
Jag som skulle göra bloggen så bra som möjligt i år! Säkert liksom. Haha, juldesign och allt kvar..
Jag ska fixa designen, lär bara fixa lite nya bilder, vilket jag inte har just nu, sååå.. Ja..
Har haft en bra jul, firade den bara familjen, fick fina julklappar och sen varit på mellandags rea.
Firade även nyår hemma med två polare, drack lite och startade år 2014 bakfull, suck.
 
Men vad ska jag säga mer? Att jag har gått på mina fötter i 18 år?
Att jag fyller nitton nästa vecka? Att jag ska till STARBUCKS I STOCKHOLM NÄSTA LÖRDAG? 
Helt awesome, shopping, donken, kaffe, kan inte bli bättre!
Har ingenting alls att skriva.. Såatteh, goodbye.
 
Har börjat redigera bilder på mobilen nu från bilder jag knäppt för längesen,
så detta är då bilder som jag även har på instagram! (för att fylla inlägget lite..)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback