Live life for the moment because everything else is uncertain!

Dag 01 – Om mig

Jag heter Amanda Emelie Eriksson, jag bor i leksand. Intressen är musik, datorn, foto, vänner och lite sånt.
Jag ska börja IV snart, för att mina betyg är helt fan. Jag har sökt till John Bauer - Media digitalt skapande, men pga mina betyg kom jag inte in. Så får vi se till nästa höst vad jag ska göra då, om jag ska gå sam eller media eller musik. Vet inte riktigt faktiskt. Vet ingenting. Jag har 8 kusiner och en lillasyster, jag älskar att hålla på med folks hår och sminka folk, jag älskar att designa, rita och sjunga, så jag är nog lite estetisk av mig, men jag tycker även om historia och svenska. Jag tycker om att skriva. Jag har väldigt bred musik smak, jag älskar skatestilen, alltså på tjejer är det skitsnyggt när dom har skjorta och jeans, eller en stor tshirt med snygga jeans eller mjukis, inget smink och snygg frisyr. Killars stil ska nog vara tajta tröjor och tajta brallor, annars vet jag inte, min egen stil för tillfället är om vi säger : Kajal, flätor, stora tröjor och tajta byxor. + Skateskor eller converse. Hhöhö, men ja, vad ska jag skriva mer? Jag kan aldrig hålla det städat en hel dag och städar helst när man inte ser golvet över huvud taget. Jag kan inte hålla ordning på mina saker och är klumpig av mig, jag har adhd. Jag älskar att gå på Crusing och sånt, älskar att äta på resturang och äta godis. Jag älskar att duscha och att bada i sjön eller pool. Jag äääääääääälskar att skratta med min bästavän. Jag vet inte vad jag ska skriva mer!
Hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback