Live life for the moment because everything else is uncertain!

Dag 03 – Mina föräldrar

Mamma: Har jag kontakt med, fast jag bor inte hos henne, jag bråkade JÄMT med henne förut,
nu bråkar vi inte lika mycket. Förut var det varje dag, det var kanske lite illa. Jag älskar henne iallafall!

Jag och Mamma, när jag var bebis.

Pappa: Ja, det var ju lyckat att ens skriva ''pappa'' en person som bara sviker, försöker faktiskt prata med honom, men han svarar inte, så vad ska jag göra åt saken? Han slutade höra av sig för 9 år sen ungefär, sen tog jag kontakt med honom... Om det var 2010? Ja, sen så har vi haft kontakt till och från, alltid jag som börjat, så nu ger jag upp. Han får ta kontakt med mig om han vill mig nått. Fyfan..

Jag och pappa när jag var liten, när han brydde sig.



Jag älskar dig med gumman. Massor !!! <3

2011-08-09 · 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback