Live life for the moment because everything else is uncertain!

Dag 06 –Min dag

Min dag idag:
Jag vaknade av att mamma väckte mig kvart i nio, så jag låg och drog mig i sängen en stund. Gick upp, satte mig i köket med en kopp kaffe och lyssnade på musik, sedan gick jag ner i förådet och hämtade lite skor och efter det klädde jag på mig, svarta sweet chinos, lila tshirt som är på tok förstor för mig (XL).. love it.. Packade sen det sista, städade & bäddade. Sen blev det tvättning av håret, efteråt var jag något stressad, satte håret i handduken, skulle äta pannkaka, men fick bara i mig en eftersom att jag inte kan äta när jag är så stressad, för bussen gick 20 i 12. Så jag åt en pannkaka, tog undan tallriken, sminkade mig och började torka håret, vilket gick uselt. Så jag tog fram hårtorken (mitt hår tål inte den typ, blir så slitet på en gång, så nu ska jag balsamera in mitt hår som fan imorn!) Sen så plattade jag det och sen var jag tvungen att lägga ut plattången på balkongen för att den var för varm för att packa ner - 200 grader bara.. Efter allt detta så tog jag packningen med morsan och syrran och vi gick till busshållplatsen, väntade på bussen, sen åkte vi till resecentrum, väl där väntade vi på tåget i 40 minuter. Då åkte jag och syrran till borlänge, satt och väntade på moster Lina där och när hon kom väntade vi på att Johanna och Sandra skulle komma med Elias, sen åkte vi till ett ställe där dom säljer saker, men hittade inget och dom hade ingen toa, jag var askissnödig! Och då åkte vi hem, så jag kissade, packade upp och så satt var jag efter Lina ett tag och bara tog det lungt. Sen blev det en liten resa till mormor som bor på andra sidan stan typ, hon och morfar Göran är inte hemma, så vi tog in posten och vattnade blommorna, efter det åkte vi till affären och handlade och sen vidare hem igen och väntade på att maten skulle bli klar som Lina duktigt lagade, det var gott, med tanke på att jag var jättehungrig och bara ätit en pannkaka, eller ja, inte ens en hel hade jag ätit.. Efter käket satte vi oss i vardagsrummet och bara chillade och nu satte jag mig här en stund.. Ska nog dra på mig ett par mjukis och tjocka strumpor och slänga mig ner framför teven nu. Tack och hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback