Live life for the moment because everything else is uncertain!

Dag 08 – Ett datum du minns

Jadu. Det är många. Men ett speciellt är 07/04-09. Men tänker inte ens säga varför. Däremot kan jag säga ett annat datum som är väldigt speciellt 01/09-05 - Då blev jag och Anna vänner, sen dess har vi varit bästavänner typ. Det är något riktigt speciellt enligt mig! Fyfan vad vi har haft kul, redan då var vi ju små ungjävlar, vi pekade finger åt läraren, det var supercoolt och skolkade första gången, vi kom ofta försent och satt och snackade skit om lärarna, vi var 10. Vi bytte stil hela tiden, ibland var vi fjortisar, ibland var vi hiphopare, ett tag var vi hårdrockare. Man bah : ajo. Tror vi lyckades bäst med hiphopstilen. Men ett till speciellt datum är 25/08-08 - Då började Anna på Söder i min klass, åhå, underbart! Sen får vi inte glömma min födelsedag 13/02-10 - Jag fyllde femton och det var den bästa födelesedagen i mitt liv!

Best friends forever..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback