Live life for the moment because everything else is uncertain!

Det finns inga ord..

Vad skulle jag gjort utan dig i alla år? Vad skulle jag gjort om du inte fanns där? Vem skulle varit min bästavän då? Ingen..
Vi lärde känna varann som 10 år, redan då var det samma känsla, du var och är min bästavän, jag kände redan då att jag kunde lita på dig, jag är så jävla glad att vi fortsatte ha kontakt även fast du flyttade. Sen kom 7an, vi gick igenom tonåren tillsammans. Tillsammans gick vi två mot världen, fast det inte alltid var bra. Men vi fanns där för varandra och gör det fortfarande. Vi har gråtit, skrattat, sovit, varit arga, med varandra. Vi har så många minnen som jag aldrig i hela mitt liv kommer glömma. Både bra och dåliga, dom kommer jag ha inom mig föralltid. Vi har gått igenom mycket tillsammans. Och jag skulle göra allt för dig, precis som då. Jag skulle gå igenom eld för dig, jag skulle offra mitt liv om det gått så långt. Det har gått förlångt vissa gånger. Men om det inte gjort det skulle det inte varit som det är nu, jag kan lite på dig upp till 200% om inte mer. För jag vet, du är inte som alla andra, du är den mest underbaraste personen jag känner. Du får mig alltid att le när allt är som svårast, du får mig att skratta när jag är ledsen. Du får mig att lugna ner mig när jag är arg, du får mig glad när jag är sur. Jag förstår inte folk som blir trött på dig, jag förstår inte hur folk inte svarar dig, jag förstår inte hur folk kan vara taskig mot en sån underbar person som dig. Jag skulle aldrig kunna vara elak medvetet mot dig. Jag älskar att jag kan skämta med dig och du fattar det, jag älskar alla minnen vi har tillsammans, jag älskar hur kul vi har tillsammans, när vi kan göra nått litet som blir hur stort som helst och så jävla roligt. Jag kommer aldrig glömma hur vi lekte utanför skolan i snön och hade världens snökrig, jag kommer inte glömma alla gånger vi satt i D3 och lyssnade på hög musik, jag kommer inte glömma när vi gick med en trasig cykel från sjön hem till mig, jag kommer aldrig glömma när min säng gick sönder och hur kul vi hade åt det, jag kommer aldrig glömma alla mackor vi jämt åt och hur mycket mjölk vi drack och dricker, jag kommer aldrig glömma när vi ritade McGlobal eller blåa låsen, jag kommer aldrig glömma alla bråk med folk, just för att det var en kul grej då, jag kommer aldrig glömma när vi sprungit runt och lekt, eller när vi letade pantburkar, jag kommer inte glömma hur mycket godisbilar vi har ätit eller när vi köpt munkar till frukost på ica, jag kommer aldrig glömma hur vi klottrade sönder hela omklädningsrummet i skolan eller skolkade så mycket, jag kommer inte glömma när vi gick hem och sov på lunchen för att vi inte sovit nått under natten, jag kommer aldrig glömma någonting. Allt som har något med dig att göra är totalt jävla bäst. Och folk har aldrig riktigt förstått sig på oss, förstått hur vi kunde vara såna, även idag är vi töntar som springer runt och leker. Vi kan bara komma på en impuls ide och sticka ner till stan, hur många gör det tillsammans sådär? .. Det finns inga ord, ungjävel. Tack för att du finns..



Jag älskar dig ♥



HAHA, en hel kategori 8D

2011-08-18 · 18:29:51

Jag fattar inte ? :C

2011-08-19 · 08:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback