Live life for the moment because everything else is uncertain!

If I fall for you, could you fall for me?

Jag har inget att göra just nu, därför sitter jag här! Sitter och lyssnar på musik på spotify. Snart ska jag fixa håret tror jag, har nog inget bättre för mig, tycker inte om söndagar. Är alltid trött då, vet inte vad vi ska göra idag faktiskt. Vi får allt se. Var och badade igår kväll, det var asvarmt i vattnet, när jag gick upp sen höll jag på att frysa ihjäl och det var bara 14 grader ute, fifan. Jag längtar också till helgen, för då ska jag till mamma, eller ja, sandviken. Hehe.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, med tanke på att ingen kommenterar bloggen är det inte så kul att blogga heller, för jag vet inte vad jag ska skriva om, visst, jag kan göra en totalt fjortisblogg som alla andra med outfit och skit. Det skulle ju vara något. Pusshej!

Gammal bild på mina öööööögon..
- borde kanske börja använda mascara igen?



gillar

2011-08-07 · 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback