Live life for the moment because everything else is uncertain!

Ny header..

Får se om jag blir nöjd med den eller inte. Jag lovar ingenting, men McGlobal kommer jag ha kvar! SÅ ÄR DET BARA.
Så underbart söt, alltså den ritade gubben på headern på bilden till vänster. Andra bilden är klassisk, jag och Anna 13 år, små söta fjortisar alltså.. Uhu, saknar att vara 13. Och i september har hon och jag varit bästa vänner i 6 år. Alltså hela 72 månader & 2190 dagar.. Coolt ju. Den 1 september, samma dag som mina älsklingar Bill & Tom Kaulitz fyller år! Tvillingarna i TH. Men ja, vad ska jag skriva mer? Att jag måste tvinga hit Anna snart så vi kan gå på leksandssommarland. WIHO. Hon vill dit, så varför inte? :o Men ja, nu ska jag inte skriva så mycket mer, för jag har ingenting att skriva. Förutom att idag, ja.. Idag vaknade jag typ halv 10, vi käkade frukost och sen drack te ute och satt och snackade lite, hängde tvätt, sen kom Lina hem från jobbet, då åkte vi till borlänge och käkade och åkte runt litegrann och sen hem igen och då satte jag mig här, sen har jag vart ut och hälsat på mormor och Göran som var här ett tag och hälsade på, sen satte jag mig här igen och fixade med bloggdesignen. Nu vet jag inte vad vi ska göra, om det blir bad sen eller någonting, eller om vi ska åka till Rättvik på crusing. Höhö, no idea. Ska faktiskt kolla om det finns kaffe. (a) Hejdå!!!!


McGlobal




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback