Live life for the moment because everything else is uncertain!

''VI MÅSTE GÅ TILL TA TILL VARA IMORGON OCH KÖPA JEANS TILL MIG!'' ''VARFÖR?'' ''I WANT IT''


Rubriken är ingenting att fråga om, jag och min syster har dålig humor!
Syrran sa det första, då frågade jag ''varför?'' såklart. och då sa hon ''I want it'' Men hon lät så jävla rolig att jag blir tvungen att ha det på bloggen... Men idag har vi varit i borlänge, köpt 2 glassar till Oskar, lekt i lektpark och inte så mycket mer än så .. Gått lite på kupolen också, men det var inte mycket, inte ens kollat i en affär. Men ja, vad ska jag skriva mer? Imorn ska vi baka bullar igen, för jag älskar att äta dom, baka är inte det roligaste, först är det kul, sen när degen måste jäsa så jävla länge så är det inte lika kul. Men ja, tack och hej!


Älskade gulliga Saga på bilden




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback