Live life for the moment because everything else is uncertain!

You are my sunshine, my only sunshine..♥

Idag har vi varit i insjön, hittade ingenting, så köpte en ramlösa och hubbabubba. När vi kom hem käkade vi och sen åkte vi och hämtade Oskar på dagis, sen så var vi ute ett tag och så gick jag till Granngården (en butik där dom säljer tillbehör för djur, växter och annat skit, även glass och godis) med Oskar och köpte glass, sen gick vi hem och jag satte mig här efter en stund.. Sen vette fan liksom, får se vad kvällen har att erbjuda, nu är jag väldigt hungrig iallafall.. Men vi hörs!

Stella på bild, så söt!
och stå ut med att den är oredigerad.
bättre kamera får man leta efter ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback