Live life for the moment because everything else is uncertain!

You aren't just a star to me, you are the whole damn sky

Tjena 8D.. Sitter sällan vid datorn faktiskt. Idag har jag varit i skolan, började klockan 8 med svenska, sen så var det nån rundvandring, kollade vart idrotten var och sånt shit. Efter det var det engelska och sedan lunch, sen slutade jag. Gick heeeela vägen hem, fast det är inte så långt. När jag kom hem satt jag och pratade med Lina som skulle äta. Sen kollade jag på tv lite, pratade med Anna i telefonen, om en massa jävla minnen, underbart! ♥ Efter det vek jag tvätt och sen tittade på tv och sen städade badrummet, sen käka jag lite och nu sitter jag här. Höhöö.. Intressant dag, men vi hörs!



Annas hand skulle jag tro, hahah. När vi bara sov och sov och sov..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback