Live life for the moment because everything else is uncertain!

You driving me crazy

Skolan började i måndags, går IV. ' Kan berätta om skolan denna vecka..
Måndag: Började halv 9 och slutade 10, bara information.
Tisdag: Ledig, men ett möte klockan halv ett.
Onsdag: Skola, information mest hela dagen.
Torsdag: Skola, information och sen svara på töntiga frågor ''Övningslek'' för att lära känna varann bättre...
Fredag(idag): Film fram till kvart i elva, lite information.

Det var min veckan, slutat tolv varje dag. Nästa vecka slutar jag tolv Måndag - Onsdag, sen på Torsdag slutar jag 15.20 och Fredag 13.30 typ. Najs, sen veckan efter det får vi vårat schema ♥ Jag längtar faktiskt.  Jag vill klara IV på bara ett år, eller som det heter nu IM, fattar inte varför, bara för att det är olika inriktningar, lol. Idag vet jag inte vad som händer, imorgon är det insjödagen i insjön, så vi ska nog åka dit, sen kanske vi ska till borlänge i helgen. Var nått prat om det igår. Mer än såhär vet jag inte. Så tack och hej för mig, nu ska jag göra någonting, vad vet jag inte. Haha, vi hörs! ♥

Leksands Gymnasium.

Det är större än vad det ser ut, det där är bara framsidan. Gick faktiskt en rundtur runt idag och tittade, det var stort och jag gick nästan vilse, jag tittade först på Hantverk och sen Estet, helt plötsligt var jag vid samhäll, sen IV igen. Haha, väldigt intressant.. Jag längtar tills jag får pengar, man kan nämligen köpa panpizza och piroger i caféterian (a) Dom har fler linjer också, men orkade inte titta mer, då hade jag gått vilse!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback