Live life for the moment because everything else is uncertain!

You make me happy, you make me smile

Jag sitter och tittar på Glee, kollar bloggar och sitter vid facebook. Idag har vi varit till Ö&B och sånt, sen har vi vart snabbt på ICA, jag har fyllt på mobilen och allt är frid och fröjd. Nej, men sen har jag tagit ett bad idag, som vanligt kan jag inte sitta i mer än 20 minuter för att det blir för varmt, älskar varmvatten, men kanske inte.. för varmt?...

Jag vill fota, jag vet inte varför, jag vill fota fina bilder så jag har någonting att lägga ut här på bloggen. Och snart börjar skolan, första dagen är ju mycket lyckad, upprop, få en tid till ett möte ang mina betyg/omdömmen, sen är jag ledig hela veckan. Hoppas verkligen detta året blir bra, går det för långt och ingenting funkar så hoppar jag av. Så får jag väl.. göra nått annat.. Jobba i en korvkiosk ute på gatan kanske.. Nej, fyfan. Tack och hej.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback