Live life for the moment because everything else is uncertain!

27 December 2011

Jaaaaaa, nu är det efter jul.. Eller nått?.. Eller, det är det.. LoL..
Jag hade en bra jul iallafall, fick en mobil (Samsung galaxy s2.) Fast jag får betala den själv, fast 700:- är färdigt, det betalade Lina, Klas, Mormor & Morfar Göran.. Men det gör inget, 200 i månaden är inte så farligt. Annars fick jag 300:- av pappa, 120:- av bästis, plus ett stort hellokitty gosedjur. Sen fick jag massa godis, en parfym, en bok, ett ljus, en one piece och så ett halsband. Men ah, det var väl det. Julen var bra, som jag sa innan.. Först massa gröt till frukost, sen så gjorde vi inte så mycket fören typ två, eller ah, runt halv tre, så åkte vi till mormor och morfar Göran, stack direkt ner i källan för att kolla på Kalle och hans vänner. HAHA, eller heter det så? Kalles jul, brukar jag säga iallfall.
Men vad ska jag skriva mer? Jag vet inte riktigt.


Bra att du hade en bra jul. Det glädjer mig. :)

Kraaaam <3

2011-12-29 · 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback