Live life for the moment because everything else is uncertain!

And a part of me will stay here

Men dålig uppdatering, känner mig lite dålig här jag. Ja, både på att uppdatera plus att jag förmodligen är sjuk, känner mig hänging just nu iallafall. Just druckit te. <3 Haha, men det blev kallt så snabbt, tror jag hade för mycket mjölk i.

|15/12-2011|
Igår så när ajg vaknade hade jag asont i örat, så tog en panodil och så fixade jag mig och åkte till skolan, sen typ började jag få ont i örat igen, så vid lunch så gick jag hem. Fixade lite här hemma, sen gick jag och la mig, men nää.. Håller precis på att somna, då kommer Lina och Alex hem, Alex stod och ringde på ringklockan typ 50 gånger, så jag var ju tvungen och gå upp. Sen satte jag mig i soffan och sen satt vi och pratade och sånt. Sedan gick Lina och Alex och hämta Oskar på dagis, så jag satt här, Elias höll på med något pyssel i köket och så kom mormor och morfar Göran på besök, satte på kaffe åt dom och så kom Lina hem, vi fikade lite och sedan busade jag med Oskar och Klas kom hem där nån gång också, satt i soffan då tror jag.Sen skulle vi åka och handla, det var så fullt i affären och kö i typ 20 minuter för att det var någon slags reagrej. Efter det käkade vi på mitti (DÄR KAN MAN SÄGA ATT JAG ÄR SJUK) Jag orkade inte ens äta upp en hel hamburgareeee... SJUKT. Det var ändå en 90g, jag brukar i vanliga fall ta 150. Suck, sen gick vi in och handlade lite igen och sedan så tog vi det lungt resten av kvällen. Gick och la mig ganska tidigt tror jag, halv 11? Jag vet inte riktigt, somna på en gång, för jag minns ingenting.

Idag, sov till 10 ungefär, vakna av att jag var pissnödig, är trött nu med, men det får man stå ut med. Idag är det fredag, superskönt, vi ska kolla på film ikväll, en julfilm, haha (a) Men jaaaaaa, vet inte vad som händer mer idag, vi får se. Så uppdaterar kanske senare (om jag orkar och kommer ihåg, vill säga..) Vi hörs! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback