Live life for the moment because everything else is uncertain!

And when I lose myself I'll think of you

Jag vill inte höra längre, höra saker som bara gör mig deppig
Jag vill inte känna mig ensam, jag vill inte vara deppig.
Jag är trött på att alltid göra fel, jag gör ju aldrig någonting rätt.
Blir jag sur, så är det fel.
Är jag glad, är jag det i fel tidpunkt.
Jag hatar det här, jag vill bara härifrån för ett tag.
Bara ett litet, litet, tag. Det blir för mycket tillslut
för alla, till och med för mig.
Jag vill inte höra längre, höra saker som bara gör mig deppig
Jag vill inte känna mig ensam, jag vill inte vara deppig.
Jag är trött på att alltid göra fel, jag gör ju aldrig någonting rätt.
Blir jag sur, så är det fel.
Är jag glad, är jag det i fel tidpunkt.
Jag hatar det här, jag vill bara härifrån för ett tag.
Bara ett litet, litet, tag. Det blir för mycket tillslut
för alla, till och med för mig.
Även om det är bra ofta, så är det inte det jämt





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback