Live life for the moment because everything else is uncertain!

Cause, you're my best friend ever.

Har varit med världens bästavän idag, hon var här typ vid halv tolv eller någonting, sen åkte hon nyss.
Vi har haft suuuuperkul. Gud, saknar henne redan, sjukt jobbigt. Fick även ett stort paket som jag inte får öppna.
Blir galen, måste vänta till julafton. När hon kom hit så visste vi inte vad vi skulle göra, så vi satt i sängen och prata. Tills vi skulle åka någonstans, då satte vi oss på bussen och sen åkte vi Bj - rese - vallhov - rese - Bj igen, ahha, ja, bara runt, men hoppade av vid ica och köpte godisbilar som vi inte ens ätit. Men när vi kom hem från ica så gjorde vi pannkaka, eller ja, hon gjorde och vi käkade, det var gott. Sen la vi oss i sängen och låg och prata och ah, sen så skulle hon åka. Det plågar mig. Lol. Men det var underbart att äntligen få träffa henne, ett + är  att vi ska fira nyår tillsammans, tror jag. Men jag tänker åka och hälsa på henne snart, nån gång, haha.. Men ja, tack underbaste för en asbra dag.
Gullig bild, men den är gammal. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback