Live life for the moment because everything else is uncertain!

Ett och ett halvt år..

..Utan dig, Adam. Idag faktiskt..
Jag tycker att du varit borta för länge nu, så kom tillbaka..
Jag önskar att det aldrig hänt, den där dagen
Fick ett samtal på kvällen, hela natten låg jag vaken
Jag tänkte på vart du skulle komma efter livet
Jag vet inte vart du finns, men jag fortsätter och skriver
Vill att du ska veta, vi saknar dig fortfarande
Vill ha ett svar varför, men ingen kan förklara det
Men jag ber för dig i himelen och hoppas att du trivs där

Jag önskar att det aldrig hänt, den där dagen
Fick ett samtal på kvällen, hela natten låg jag vaken
Jag tänkte på vart du skulle komma efter livet
Jag vet inte vart du finns, men jag fortsätter och skriver
Vill att du ska veta, vi saknar dig fortfarande
Vill ha ett svar varför, men ingen kan förklara det
Men jag ber för dig i himelen och hoppas att du trivs där
För utan dig här, är det inte samma värld




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback