Live life for the moment because everything else is uncertain!

GOD JUL!

Nu är det ÄNTLIGEN julafton, vi åt gröt imorse och värsta julfrukosten och blablabla.
Sen har vi inte gjort så mycket, vi öppnade några julklappar imorse också, fick en parfym, adidas, rosa, som jag har önskat mig typ aslänge nu, sen fick jag godis och en bok, boken var ju lite kul ''Mitt skitliv'' heter den. Lol.
Men ja, sen efter det så fixade jag mig och lite sånt där shit, sen har vi fikat pepparkakor och sånt.
Nu ska Klas laga mat och sedan ska vi åka till mormor och kolla på kalle, käka och så kommer tomten och vi öppnar julklappar, sedan så kommer vi väl vara kvar där ett tag och efter det ska vi väl hem och kolla på julfilmer. Haha.
Ja, får hoppas på en bra dag, det kommer det nog bli, Oskar går klädd i tomtekläder också, så gulligt!
Men ja, ha en jävligt bra jul nu, så uppdaterar jag nog mer imorn! Hejdå
GOD JUL 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback