Live life for the moment because everything else is uncertain!

I hear the words you say

Har suttit och glott på massa youtube videos hur länge som helst nu, blir så jävla deprimerad över hur fult hår jag har.
Jag måste ha hårinpackning oftare, inte platta det lika ofta och blablabla, ha fläta när jag sover, det har jag hört är bra också. Men jaaaa, vad ska jag mer säga? Nyår imorn och ikväll ska jag duscha. Nyårslöfte har jag inget, kan ju vara ett att slita mindre på mitt hår? Nä, vet inte, har inte färgat det på aslänge, känns askonstigt, brukar färga när jag får utväxt, men inte denna gång. Aja, vi får seeee hur detta blir. Orkar inte blogga mera nu. Och jag ska ändra JULdesignen snart, den blir nog rosa och fin, haha, helt plötsligt har jag kommit in i en period där allt ska vara rosa, det suger nästan.. Eller okej, det får vara lila också, men ah, sen är det ju svart och vitt, men vi hörs.
Haha, januari 2009, när jag precis klippt mig, bad frisören platta mitt hår.
Ser ju likadan ut nu, fast mycket längre hår..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback