Live life for the moment because everything else is uncertain!

I wanna boom bang bang with your body, yo

Orkade aldrig uppdatera igår, men skolan gick bra som vanligt, efter skolan så följde Sandra med mig hem och sen gick vi tillbaka igen, skulle hämta syrrans plånbok och Sandra skulle med 20 i tre bussen hem till Ullvi. Så jag väntade typ en halvtimme på Alex, hennes pojk Gabbe var också med, så dom skulle ju stå och säga hejdå i hundra år, dog, det var så kallt ute. Sen gick vi till mitti, käkade hamburgare, hon käka kebab, det var fett gott! Sen vandrade vi hem i kylan, men svängde in på hemköp snabbt för hon skulle köpa något godis, sen när vi kom hem så duschade jag, satt vid datorn och sen vid 9 satte vi på Mr.Bean, en film alltså, efter det gick proppen och vi fick hjälp av grannen, för vi är ensamma hemma. Efter ett tag gick vi och la oss.

Idag, däremot är det lördag, ska snart äta frukost, sen ska vi städa lite och sånt tror jag nog!
Men det uppdaterar jag mer om senare! Hejsvejs! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback