Live life for the moment because everything else is uncertain!

It's not easy, but Im trying.

Fml, just nu, vet inte varför. Blev bara helt.. Knäpp i huvudet.
Tänker antagligen förmycket.

Skolan, skolan, skolan, skolan.
- Skönt med helg imorn, tack gode någon för det.
Blir nog en lugn helg. Åker till Sandviken imorn,
då ska jag till dollar och köpa lite saker.
Sen på lördag ska jag vara med världens bästa,
jag längtar som fan till det, det kan faktiskt behövas
Behöva skratta ihjäl mig åt en liten sak som bara hon
kan få till att bli rolig, se henne över huvudtaget, det var
så längesen sen sist. Men ah, tack för att helger finns.
Tack för att möjligheten att komma hem finns.
Tack för.. äsch, ger upp. Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback