Live life for the moment because everything else is uncertain!

Never give up your dreames

Är osäker som fan på headern, men den får duga så länge.

Däremot, idag, så har jag varit i skolan, första timmen var inställd, så vi satt vid datorn, klockan nio stack jag ju iväg på möte med Marie, ang framtiden och sånt skit. Det gick bra! Efter det nutidsfrågor, fick 10 av 10 rätt, fan vad duktig jag kände mig 8) och sen efter det var det SO, så jag ska börja jobba om Gustav Vasa istället för Franska revolutionen, pallade inte med det, det var massor att göra. Efter so'n var det lunch, då gjorde vi nog inte så mycket, satt vid datorn i datasalen tror jag, efter lunchen hade vi klassråd, typ lite information bara och sen studietid, jobbade med engelska tills jag tröttnade och sen efter det var det lite frågeskit från nutidsfrågorna som vi bara skulle gissa svaret på, sen bild.
Bildlektionen var bäst och det var ovanligt många där, satt och snackade med Lollo, Sandra och Micke typ hela lektionen, samtidigt som jag jobbade, då och då hoppade Emma in i samtalet, så lite garv blev det, stackars Sandra och Micke. HAHAH, för privat för att ta upp här tror jag nog, lol. Men ah, sen gick jag till brandmannen och väntade tills Micke och Sandras bussar skulle komma och så gick jag till Oskars dagis och väntade på mormor och morfar Göran, dom kom vid fyra, så jag busade med Oskar hela vägen hem i bilen, sen busade vi massor och fikade lite och så lekte jag på hans rum en stund och sen byggde vi tågbana och sen satte jag mig och försökte ta det lungt, samtidigt som jag busade ännumer med lillskiten. Men sen kom Lina hem och jag gick ut till kaninerna, vattnet hade frysit och ändå fixade jag nytt till dom imorse och så fixade Lina hö till dom, sen satt vi väl och prata lite i vardagsrummet och sen satte jag mig här en stund och fixa bloggen och skit. Men ahh, det var typ min dag, nu ska jag käka, så drar, hejsvejs! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback