Live life for the moment because everything else is uncertain!

Really bad update!

.. Som rubriken säger. Grymt dålig uppdatering alltså, även fast det var i förrigår jag skrev. Brukar blogga oftare, men är så jävla trött på bloggdesingen jag har, så det är inte kul. Men håller på att försöka fixa en nu.

|13/12-2011|
Igår alltså, så var det lucia firande i skolan, esteteleverna (musik) gick tåget tror jag. Så vi började klockan åtta istället för elva. Så efter Luciatåget i kyrkan fick vi gå till skolan, fika och sedan så hade vi rast en halvtimme, då klockan var tio och vi hade matte till elva. Sen fick vi sluta, efter vi slutat gick jag, Lollo, Sandra och Micke till matsalen och käka lite, sen in på noret, Micke dissade oss vid biblioteket, så vi gick runt och tittade i dom små affärerna som finns och sånt, sedan vidare till brandmannen där vi mötte Emma, satt och snackade ett tag, sedan kom Emma och Sandras buss så dom åkte och jag gick hem, var hemma vid 1 tiden, kollade på tv, satt lite vid datorn och så åkte jag och Lina och handlade och efter det hämtade vi Oskar, när vi kom hem igen fikade vi och lite sånt, sen upp till Eva och Totte och hjälpte dom med deras dator och så hem och titta på tv, sen satt jag vid datorn ett tag, eller ett tag och ett tag, ganska länge du, sen käka vi och jag satt lite mer vid datorn efter maten (tror jag? kommer fan inte ihåg) sen höll deguerna på att rymma, så Klas var tvungen att spika fast ännu en bräda (Alltså, våra små söta djur, som biter hål i buren) och så satt vi och prata i köket ganska mycket och blablabla, så ja, sen gick jag och la mig! Haha..

Idag, däremot, har jag varit i skolan heeeeela dagen. Jobbigt. Inte gjort nått speciellt, prov första timmen, men blev klar, så jag hade rast från halv nio till fem över nio och sedan så hade vi studietid, men vi skulle kolla på film, det var nån sån där tråkig action film, satt och lyssna på musik bara, haha, men sen så hade vi lunch och så var det typ 10 minuter kvar av filmen, då satt jag vid datorn, för dom började tidigare och så efter det var det studietid, så jag satt och jobbade engelska och är klar med alla 20 kapitel nu! På en termin, inte dåligt. Men ah, sen hade vi svenska, då jobbade jag med nått sånt där konstigt ''intressetest'' sen slutade vi och jag gick hem, så har suttit här och haft det mysigt vid teven och datorn idag. Hah, vet inte vad som händer sen, blir nog kanske en dusch och lite käk. Ingen aning.. Men ha, orkar inte skriva mer just nu, sak fortsätta med designen.. Vi hörs 8D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback