Live life for the moment because everything else is uncertain!

There's gonna be one less lonely girl

Sitter i skolan och lyssnar på Justin Bieber och funderar på när nästa lektion börjar, eller om jag har rast. Ingen aning, suttit och jobbat lite på datorn, men kom av mig och började blogga. Såklart.

Nu tänkte jag skriva lite, alla skriver ''är du knäpp'' eller liknande när jag säger att jag lyssnar på Justin, men alltså, det är så att jag tycker om hans låtar, inte han, han är jävligt duktig på att sjunga, men han är inte snygg. Lite söt kanske, men absolut inte snygg och kommer inte bli en av mina ''stora'' idoler. Men ah, så nu vet ni det.

Jag tänkte också bara skriva lite, för att jag inte har nått bättre för mig. Typ hej? Nej, nu drar jag!
(Han är så lite snygg som det går att bli, hittade inte någon bättre bild ens.. )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback