Live life for the moment because everything else is uncertain!

Three days left.

Tre dagar kvar, bara, till jul, julafton, så jävla underbart att jag ska äta ihjäl mig och bara försöka ha det bra.
Och imorgon får jag jullov, det kan faktiskt behövas!

Ja, jag vet att jag varit dålig på att uppdatera, men det är så, orkar inte blogga så ofta just nu, vet inte varför, tappat lusten för tillfället, men det gör ingenting, inte för mig iallafall och ni som läser klagar inte direkt. Så ja, vad ska man säga? Dom senaste dagarna har gått bra, typ? Idag var det volleyboll hela dagen, rätt kul att se alla utklädda, (ja, alltså man fick vara det om man ville) Jag önskar jag tagit med min kamera, men icke, den tänkte jag inte på, det var brandmän(både pojkar och flickor) och så jättebebisar, alltså, typ 5 tjejer som hade one piece och napp, haha, söta saker. Sen såna där dansare, med korta, korta kjolar, haha och sen var det superhjältar, doktorer, krigare, grottmänniskor. Ja, allt möjligt helt enkelt.
Nu, ska jag inte sitta här mer och skriva, ska spela spel på datorn, jag är ganska beroende av det (a)
och massor, massor, massor av snö har kommit, vad vore en jul utan snö egentligen? Ingenting.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback