Live life for the moment because everything else is uncertain!

Two days left.

Ja, eller nu är det egentligen en dag bara, just för att det är så sent, klockan är typ tjugo över 5,
iallafall nu när jag skriver detta..
Jag har funderat, funderat på julen, egentligen skulle jag vilja säga ''God Jul och Gott Nytt År'' Till vissa människor, till folk som tillhör familjen, fast jag inte har kontakt med dom, senast förra året firade jag jul med dom. Det känns lite konstigt, hur allt ändrats på ett år. Men det gör mig inte någonting, jag ska ha en jävligt bra jul. Det måste jag ha. Jag menar, julfrukost, julmaten, julklapparna, jultomten, mormor och morfar Görans hus, tomtar överallt, familjefolket, det kommer bli bra har jag bestämt, inte lika rörigt som förra året, jag säger inte så för att det ska låta som att det var en förjävlig jul, men det var det ju inte, det var bara mycket folk, det var saker och presentpapper överallt, därför ska den här julen bli skön, dessutom kanske BÄSTA Anna komma till nyår, det kommer bli underbart bäst.. Jag kan ju alltid hoppas. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback