Live life for the moment because everything else is uncertain!

You're on my ♥ just like a tattoo

Ja, lite mer uppdatering om dagen, vi käkade frukost och sedan började vi städa, tog en kopp kaffe emellan och sedan fortsatte vi, så nu är det rent och fint här. Eller inte riktigt i vårat rum, men vi orkade inte städa mer. Efter allt var klart käkade vi och sen umgicks vi mest och så har vi spelat kort, sen satte jag mig här och bara tar det lungt. Snart kommer resten av familjen hem, det vill säga, Lina, Klas och Oskar, Elias är nämligen hos en kompis och har inte visat sig på några timmar. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Haha, så, hejdå 8)
Peace!


ni var jätte duktiga och städa det var trevligt och komma hem.

2011-12-03 · 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback