Live life for the moment because everything else is uncertain!

I love it when you holdin' me

I förra inlägget skrev jag att jag snart ska åka till Anna, med det menade jag ju självklart inte idag, haha. Bara så ni vet liksom. Idag ska vi gå till ta till vara, sen vet jag inte faktiskt. Ska fråga sen om vi kan åka till insjön så jag kan köpa avfärgning till mitt hår, så jag sedan kan färga det nån cool färg. Hehe, typ rött eller nått intressant liksom.
Intresseklubben antecknar med blankt papper. Hehe, jag är nog lite.. skrivglad idag? Nej, jag vet fan inte. Jag är trött, det är vad jag är. Även fast jag gick upp halv 10, jag måste snart gå och platta och borsta mitt hår, kanske sminka mig lite också då. Jajaja, hejsvejs lingonrace!


Asgammal bild, trött? - ja. Hahahah!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback