Live life for the moment because everything else is uncertain!

Im tired of this

Jag är deprimerad just nu, so what?
Jag orkar inte, vet inte vad jag vill längre.
Är trött på allt och alla för tillfället.
Okej, några undantag. Men just nu är allt bara för mycket,
framtiden, gymnasiet, boende, allt. Fyfan för denna skiten.


[Det kunde varit som då
Det kunde gjort lika ont]



Hej!



I min blogg så kan du läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-19 · 13:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback