Live life for the moment because everything else is uncertain!

Leksandsbo

Jag bor alltså i leksand nu, har flyttat hit och ska gå skola här i höst.
Jag ska måla min vägg skrikrosa och sånt där. Ah, nu vet jag inte vad jag ska skriva riktigt.
Snart ska jag till Anna och klockan 7 imorse skrev hon att hon och jag ska baka tårta... Tro hur illa det kommer sluta :c.. HELVETEEEEEEEE, nämen.. Det kommer bli kul, för det är alltid kul att vara med henne, dessutom har jag bestämt att vi ska dricka sockerdricka, äta godisbilar och tugga på hubbabubba, like always! Heheh, eller såna där v6 jordgubb som man får skitsexiga tatueringar med en kanin på, ;)  ÅHÅJ, nu färgar hon sitt hår också, lite.. tråkigt, för jag vill också färga mitt :c ska nog göra det.. nån gång.. :o Men ja, ska nog kanske ha skrikrosa sen till hösten, vi får seeee.. Nu ska jag inte skriva och vara social här, för nu kom nämligen Anna in på msn. Hejsvejs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback