Live life for the moment because everything else is uncertain!

Tre saker

- Tidsfördriv -

Tre saker jag inte förstår mig på: 1. Varför man kan vara homofob. 2. Varför världen är som den är. 3. Krig.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Dator, högtalare, saker
Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på musik, skriver på bloggen, sitter vid datorn.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Ehm, jag vet inte just nu ._. Leva kanske är en sak?
Tre saker jag kan: Skriva snabbt på datorn, skriva snabbt på sms, prata.
Tre saker jag inte kan: Rita snyggt, + allt annat ._.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Johnny Thunders, Ebba Grön, Green Day
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Sjunga bra, rita, fotoredigering.
Tre favoriträtter: Hamburgare, burkköttfärs, makaroner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback