Live life for the moment because everything else is uncertain!

Grattis på födelsedagen, Mamma!

Idag fyller mamma år, var uppe redan klockan 8. Har varit folk här idag och jag har ätit massor av tårta. Nu är jag lite lagom trött, så jag förflyttade mig från den sköna soffan i vardagsrummet till en kökstol i köket för att hålla mig vaken. Ska nog duscha snart, jag vet inte riktigt, är lite... Trött.. Och jag har ont i öronen och huvet.. Imorgon ska vi till valbo, handla lite om jag hittar nått och så på Lördag ska jag vara med Anna och på söndag är det final i Big Brother, Simon, Peter eller Martin? Vem vinner tror ni?.. Jag tror Simon eller Peter.. Jag tycker båda är lika bra. Peter är ju fotograf och han har många snygga tatueringar och jag gillar hur han är, han är cool liksom. Simon däremot, han verkar så gullig och snäll och jag älskar hans dialekt på något konstigt sätt. Big Brother har alltså nått sitt slut, dom bästa som varit med i år är Rodney, Martin, Sara, Simon och Peter. Faktiskt. Men nog om det, morsan fick en marabou nöt choklad av mig, hårfärg och deo av L och J, Penslar, färg och papper av Jörgen med familj, sen pennor och nånting av Lina med familj och av syrran fick hon en liten bok och en tavla..

JAG MÅ HON LEVA,
JAG MÅ HON LEVA,
JAG MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR,
JAVISST SKA HON LEVA,
JAVISST SKA HON LEVA,
JAVISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅÅR!!!


 

Angående min bloggdesign:
Jag kommer ändra den tills jag blir nöjd, så ni får stå ut med att det kommer se knäpp ut..



Tack gumman. Och tack för idag. Puss..

2011-06-02 · 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback