Live life for the moment because everything else is uncertain!

I can be your hero..

Jag sitter då här, har inte uppdaterat på typ 4 dagar. Men jag orkar inte och vet aldrig vad jag ska skriva. Men då kan jag börja skriva om idag iallfall.. Idag sov jag till 11 ungefär, sen käkade vi frukost och sen fixade oss. När alla var klara och påklädda efter många om och men så åkte vi i två bilar (För vi är 7 stycken.) till en loppis, det blev faktiskt ett bord med stolar köpt där och det blev skitsnyggt! Och vi får plats bättre. Efter det så åkte vi till Insjön och jag och Elias kollade inne på Expert och sen gick vi in på rätt pris allihopa. Efter vi handlat där var det någon ponnyridning och sånt, så L, Alexandra och Oskar red häst, jag och Elias är nämligen allergiska båda två, så vi var kvar i bilen. Efter det åkte vi till nån annan loppis i Insjön och sen vidare till Leksand igen och såg någon loppis, fanns inte mycket där och regnat hela tiden har det gjort. Fyfan. Väl hemma, så började dom flytta möbler och efter ett tag satt alla i soffan medans Alexandra städade åt sina kaniner och Elias var på sitt rum och spelade tvspel. Så jag tog ut Saga ur buren (en degus, blanding av cinchilla och ekorre) och vi gulla lite med henne. Efter det bar vi stolar till garaget och hämtade dom nya stolarna och sedan käkade vi och nu efter allt detta sitter jag här och tar det lungt. Ska nog hoppa in i en dusch och sen blir det väl mys resten av kvällen.. Tror jag! Yatzy spel och sånt. Och vad ska jag skriva nu? Jo, jag håller på med den nya designen. Höhö. Är lite seg om jag säger så. Men hare bra! Uppdaterar när jag vet nått jag ska skriva.. Pusshej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback