Live life for the moment because everything else is uncertain!

It's friday, Im in love..

... Jag kom inte på en bättre rubrik, det är trots allt fredag. Iallafall 20 minuter till.. Nu ska jag snart börja städa upp lite vid min säng, bädda rent lite och sånt, sen måste jag nog försöka sova, för jag ska vara med Anna imorgon, hon kommer typ runt 10, och jag är dödstrött just nu, haha.. Vi sitter förtillfället och tittar på Wallander på 4an, för ett tag sen var det big brother, sista avsnittet på söndag - Final! Men ja, jag ska fortsätta titta på Wallander nu, bloggar imorn eller kanske slänger in ett senare, vi hörs dåda, pussheeeeey..


Gammal och mycket sexig bild på världens coolaste tjejer ;)



Bra kommentar du skrev hos Micahs!

2011-06-04 · 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback