Live life for the moment because everything else is uncertain!

RÖTT RÖTT RÖTT - hoppas jag? :c

Hoppas på att mitt hår blir rött, sitter med färg i skallen nu, mycket sexig må jag säga.. Ni kan ju få en ''före'' och en ''efter'' bild, så får vi se om det blev nån skillnad.. Höhöhöh, imorgon ska vi till undersvik, ska bli kul tror jag. Får äntligen träffa saknade Victoria ♥ Men efter jag tvättat ur färgen ska jag hoppa in i en dusch, raka benen osv, sen ska jag nog sitta här om jag orkar, eller bara... SOVA. Jag vaknade halv 9 och kunde inte somna om, trots att jag var trött.. Så jag låg i sängen till halv tio, gick ut och la mig i soffan, orkade inte ens äta frukost, jag mådde så förbannat illa.. Som jag brukar när jag sovit förlite, illa! Höhö! Men uppdaterar sen ang mitt hår då.. Hejsvejs!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback