Live life for the moment because everything else is uncertain!

S U P E R M A N (y)



The Pinks - Superman

Prat, prat, prat när ska dom förstå.
Tjat, tjat, tjat vem dom gnäller på.
Har försökt, fattar så trögt
jag e ju nån annan och inte den dom ser nu.

Super, super , superman
Super, super , superman
Super, super, superman
Tuffaste bäst och starkast

Super, super , superman
Super, super , superman
Undra vad dom säger sen
när jag byter skepnad.

Kom igen, vem törs möta mig
vilken fight vinner den ok
Ingen har skuggan av en chans
Jag e rätt häftig i mina stålmans brallor.

Super, super, superman ingen som kan slå mig
Super, super, superman ingen som rår på mig.
Super, super, superman
Tuffast bäst och starkast
Super,super, superman
Super,super, superman
Undrar vad dom säger sen, när jag byter skepnad.


Smart såklart, och inget är för svårt
Jag tar fart, sätter hårt mot hårt
Jag är super, du är super
Jag är rätt häftig, fast inte dom begriper


Super, super , superman
Super, super , superman
Super, super, superman
Tuffaste bäst och starkast

Super, super , superman
Super, super , superman
Undra vad dom tänker sen
när jag byter skepnad




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback