Live life for the moment because everything else is uncertain!

Skolavslutningen..

Lite sen med att skriva om det, men ändå..

08/06-2011
Ja, min dag började med att jag var dödstrött, gick upp, satte på mig tajts och klänning, plattade håret och satte upp det, sminkade mig, och sedan åt jag frukost. Efter ett par minuter så kom mamma och vi åkte till skolan, där stod vi och väntade på att få gå upp i rad till ''Aulan'' Sen när vi hade kommit upp satte vi oss och det var massor av framträdanden, bland annat 1-2orna som spelade dockteater, supergulligt var det. Sen var det 3-6orna som spelade nån musikal och sedan 5-6-7-8-9orna som sjöng med kören och efter det var det nån teater som 8orna gjort och det var massor av sånt. Åttorna tog även upp niorna på scen, jag fick två pussar, en av simon och en av michelle och sen fick jag en klapp på huvudet av någon och sen fick jag en spark i arslet av marlene, sen gick vi av scen. Efter några minuter tvingade våran mentor upp oss på scen, fick ett paket och en kram och sen fick vi gå. Efter en kort stund så slutade avslutninen och vi skulle träffas i klassrummet, vi sa hejdå och sånt och jag tog alla mina saker och sen gick jag ut efter massa ståhej om att lämna sakerna i bilen, fan vad jobbigt det var att bära runt på det. Sen trängde jag mig in i folkmassorna och kramades och sa hejdå till alla. Uhu, kommer saknar Lyzanne, Michelle och Ossian som fasen.. Men nu har jag gått ut nian, alltså har jag gått i skolan i 10 år. Woho.. Bara 4 år till (Räknar med IV alltså..)



Det var jag det, i klänning.
Fyfan..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback