Live life for the moment because everything else is uncertain!

You make me happy, girl.

Idag har jag haft sjukt roligt. Jag var nämligen med Anna, höhö. Hon kom hit vid typ 12 och vi satt och snackade ett tag, sen åt vi tårta och drack mjölk. Vi började prata om att vi spiller mycket, så jag hällde upp fulla glaset med mjölk och jag spillde inte, hur mycket jag än rörde på glaset. Efter vi käkat tårta så gick vi en promenad till ICA för att sedan ta bussen till stan, det var lite smått mysigt att gå förbi söder, höhö. Väl på ICA så kom inte bussen när vi trodde den skulle komma, så vi satt där ett bra tag och väntade, när bussen kom höll vi på att dö, för att det var så förbannat varmt, vi åkte till dollar, alltså åkte vi runt halva vallhov, för vi hoppade av vid bessemer med 13 bussen, palla gå igenom hela stan. Vi kollade runt på dollar, men beslutade oss för att köpa godis på ICA i BJ, så vi promenerade till ICA MAXI, för att köpa den godaste sockerdrickan som finns, den drack vi massor av hela vägen till busshållplatsen igen, där satt vi och babbla tills bussen kom, då åkte vi till resecentrum och där fick vi lov att gå av och gå till 14 bussen, men den jäveln kom inte, dom sa att den kanske skulle komma i nästa vända. Vi bah : Happ.. Och sen började vi gå. Men då såg vi den, så vi halvsprang till nya brukets hållplats och där stod vi nån minut, sen hoppade vi på bussen mot BJ, vi satt längst bak och tydligen fungerade inte stopp knapparna där, det var ju lite smått kul, så Anna tryckte på varje knapp enda tills en fungerade, så hoppade vi av vid ICA, där gick vi in och köpte Godisbilar och tuggummi, sen gick vi hem till mig och käkade korvstroganoff och mackaroner. Då var klockan 5, så vi gick ut och då snubblade jag över en jävla brunn och brände mig på brännässlor, det tyckte Anna var sjukt kul, för hon bara garvade, vet inte hur mycket vi garvat idag egentligen, väääldigt mycket iallafall. Men vi gick till ett bord, där satte vi oss och drack dricka och åt godisbilar, hälften kastade vi på varann och även att vi fick dricka på oss av någon konstig anledning, Anna blev helt kladdig av det och på mig såg det ut som om jag kissat på mig, höhö. Vi satt mest och garvade och prata och skratta och prata, sen ringde min syster och sa att Annki hade kommit, Annas mamma alltså, då gick vi in och la oss i min säng en stund, då åkte kameran fram, sen efter ca en halvtimme så sa vi hejdå och kramades och hon åkte, uhu. Lite jobbigt kanske, MEN... Vi ska träffas på måndag igen, hon ska hjälpa mig att hitta bland annat en snygg klänning till avslutningen, kommer bli sjukt kul att gå där med henne. Höhö.. Men fyfan, vilken rolig dag jag har haft, det har varit totalt underbart att träffat människan! Ja och en till rolig grej jag kan nämna när jag ändå är i farten var att båda hade jeans uppvikta, vit tshirt och svarta foppa i samma storlek, förstora. - Med det menar jag att vi såg typ likadana ut, höhö..


Annas knä, som jag ritade en snygg gubbe på.


Någon fin suddig bild jag knäppte på Anna, haha..


Anna är så underbar söt! Och jag gömmer mig, som vanligt!

Smile!

Öhö, tack för en underbar dag, ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback