Live life for the moment because everything else is uncertain!

I cry, I cry, and I don't know why.

Idag var det skola som vanligt, orkar inte berätta om det. Förutom att en polis var där och pratade och alla bah ÅÅÅH, coolt! Typ. Lol. Efter skolan hade vi möte, morsan och soc kom, gick typ en kvart och jag slängde en glastallrik i bordet, fick glas i tummen, men det är borta nu, men blöder lite fortfarande och det har jag gjort sen typ halv 4. När dom åkte igen så käkade jag och syrran, nu är jag dödstrött, som jag alltid blir efter ett utbrott. Imorgon ska vi åka till Lina och Klas, jag längtar faktiskt, är trött på detta. Snart går jag och vilar eller nått, har så förbannat ont i ryggen.. Och ingen fungerande mobil.. Än.. Suck. Eller föresten så måste jag städa rummet, men det tar inte så lång tid. Bara packa, plocka undan och dammsuga. Woho, jag är bara så trött, sitter nästan och halvsover. UHUH.. Får slutat tidigare imorn också, typ 2, höh. Rätt skönt, blir att dra hit och käka, sen åker vi mot H-M och tar tåget därifrån direkt till Leksand! Leksands medeltidsmarknad är det också. Men tjenaa, jag orkar inte skriva mer, skriver fan aldrig långa inlägg, men idag är det illa, jag är såååå trött.. Hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback