Live life for the moment because everything else is uncertain!

I love when I feel your arms around me.

Idag har det rent ut sagt varit en skitdag. Anna har hållt mig på bra humör och varit supergullig och smsat med mig. Har även pratat med henne i telefon idag, TVÅ gånger, inte illa. Nä, men skolan har var skit, seriöst. Och resten med. Men nu sitter jag och Anna och snackar gamla minnen, mycket mysigt, hehe. Jag hittade några gamla texter på ett usb-minne, kul va? Eller.. det vet ju inte ni, för ni ser dom inte, hehehe. Men ja, jag har saknat henne som fan :c Snart ska vi träffas också, typ i början på Juni, inte så långt kvar. Fan vad jag längtar! Men ah, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men ni får ha det så bra så hörs vi. Hejdå!



McGlobal, min lilla sötnos..

Händelse:
Jag och Anna var djuuupt koncentrerade när vi skapade den där, vi satt och pratade om hur han skulle se ut..
''Han ska ha så..'' '' Och sen så..'' Och ja, så var det, tills vi upptäckte hur tyst det var, för vi hade globallektion.
Då tittade vi upp och alla satt och glodde på oss. Vi satt längst bak i klassrummet. Så Anna fick ur sig ett ''Hej 8D''
Och då tittade alla bort igen och allt var som vanligt, och eftersom att det var en global lektion fick han heta
McGlobal.



Ja, haha.. Vi tittade upp samtidigt också, som att båda två kände samtidigt att någonting var fel, haha.. Vilken blick vi fick från läraren då. Jag hatar sådan tystnad och alla stirrade ju, vad skulle jag göra då liksom? Sitta och glo tillbaka? Näää, tänk hur lång tid det hade kunnat pågått. Hellre säger jag "Hej!" med världens största flin och får alla att kolla bort xD Old times.

2011-05-17 · 21:04:19

Hahaha, det var så jävla underbart.. :c<3

Jag saknar det.. :C

2011-05-21 · 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback