Live life for the moment because everything else is uncertain!

Im not an actor, Im not a star..

Ja, jag har typ ingen blogglust alls, kommer inte på nånting att skriva. Dagen idag har väl varit som alla andra dagar, typ. Imorn är det möte med soc och sånt, mysigt. Ingen fungerande mobil heller, går bara att ringa. Jag längtar till fredag, för då ska vi till Leksand igen. Är trött på det här just nu, regler som ändras fram och tillbaka och en jävla massa skit bara.
Kanske ska till Grönan på Tisdag, får se om jag pallar. Och på Onsdag ska jag till morsan, blir där till måndagen..
Hoppas det finns någonting att göra där, ska träffa Anna iallafall.. Det kommer bli kul.
Jag är trött just nu, men det kommer sjääälvklart ändras och jag kommer ha svårt att sova.
MHM, mysigt värre. Jag vet tyvärr inte vad jag ska skriva, hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback