Live life for the moment because everything else is uncertain!

You are the dream that saved my life

Jag kan inte läsa någons sms och inte skicka heller, vilken jävla skit.
Min mobil gick sönder i fredags och fick då låna en mobil av min moster. Men nu står det ''Meddelandet skadat'' och går heller inte att skicka sms, men ringa går.. Yay. Kul liv jag har, jag funderar på att gå och dö just nu..

Skolan idag har väl gått sådär, har iallafall påbörjat på mina mjukisbrallor, hoppas jag är piggare imorgon. Min väckarklocka ringde från klockan 6 till kvart över 7 och jag blev väckt, men vaknade inte fören min syster kom in kvart över 7. Fixade mig då, sen frukost. Nu sitter jag bara här, hatar att livet är som det är. Och inte fan är någon social, så nu sitter jag och lyssnar på musik, sjunger och deppar, behöver en fucking mobil också. Fan vad livet ska vara besvärligt ibland.
Jag saknar Anna också, det är ännu mindre lyckat, fyfan. Imorse funkade mobilen precis som den skulle, sen bah ''Meddelandet skadat'' sen dess har det varit så och min mobil som gick sönder i fredags ska in på lagning imorgon, så hoppaas på att det KANSKE är klar till fredag. Jag har inte så mycket mer att skriva. Men spela roll, ingen läser denna blogg ändå.. Hejsvejs..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback