Live life for the moment because everything else is uncertain!

You won't find nobody else like me..

Hejsanhejsan. Idag har jag varit i skolan heeeela dagen och gått på alla lektioner. Pratat med Anna ovanligt mycket, hehe. Typ imorse innan jag stack till skolan, sen på tio rasten och sen på lunchen och sen för ett tag sen. Jesus. Haha, men det har varit kul iallafall. Höh, hon får mig alltid på bra humör när allt är som värst, typ. Idag så började dagen med Upplysningen & Romantiken, skrev och skrev och skrev, både på mobilen och på papper, haha, efter det så hade jag matte och sedan svenska, på svenskan jobbade jag ganska rejält för att vara jag, 3½ a4 sidors berättelse ang praktiken. Efter det hade jag lunch då, jobbade lite på lunchen, men sedan snackade jag med Anna, hehe. Efter lunchen hade jag syslöjd. Det var inte det roligaste, men lite kul var det, fast jag var yr.

Vi fick skjus till dårhuset av en lärare, vi käkade, fast jag åt bara två tuggor typ. Och drack mjölk. Efter det så gick vi ut, sen blev det en massa prat, som vanligt -.-' Men efter det så ringde Anna helt plötsligt, blev lite O.O.. Men svarade och vi pratade fram tills nu typ. 2 timmar kanske. Nu bloggar jag, hehe. Som vanligt. Jag ska nog duscha snart och sen käka kalaspuffar tror jag. Eller, jag vet inte, klockan är bara halv 7. Men ja, hejsvejs!

Jag vill ha mitt långa hår tillbaka, jag blev inte ens lite nöjd med mitt hår nu.
Låt det växa ut fortareeee...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback