Live life for the moment because everything else is uncertain!

And every time I hold you near, I never wanna let you go

Skola idag, som vanligt, första lektionen ARL - ''kursen'' heter så, man är tvingad att ha det, fast vi jobbar bara med AML - Arbets miljö lagen. Den lektionen är ganska kul. Sen efter det jobbade jag svenska och så matte fram till lunch, på lunchen gick jag och Sandra in på noret och jag växlade lite pengar, lite och lite, typ fem hundra kronor till hundralappar, sen två hundringar till två femtiolappar, fyra tjugor och två tior, sen gick vi in och kollade på pennor på lundells och sen gick vi tillbaka till skolan och köpte macka i caféterian, efter det till matsalen och drack mjölk och sen gick vi till våran lektion som var klassråd, satt och pratade om elevrådet och hundar (lol), sen hade vi rast och sen svenska. Sen slutade vi och jag följde med Sandra till bussen och där mötte vi Lollo, Petra och Emma, stod och snacka med dom ett tag och sen gick jag ner på noret till ica och fyllde på mobilen och så väntade jag på Lina som skulle hämta mig där och så åkte vi och hämtade Oskar på dagis och sen hem, så nu har jag städat upp på golvet på rummet, sen satte jag mig här.
Sitter nu och lyssnar på musik, hehe (y) hejsvejs! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback