Live life for the moment because everything else is uncertain!

Du är mitt allt så snälla låt mig se dig le igen

Ja... Höstlov fortfarande.. Jag lever.. Har bara ingenting att blogga om, typ.
Ja.. Jag har typ inte gjort mycket idag, faktiskt, städat och lite sånt.. Jag sitter och lyssnar på en massa deppig musik nu, varför vet jag inte. Jag är väldigt trött och ska sova snart, typ. Imorgon kommer en jävla soctant hit också, superkul. Nej, kanske inte riktigt, och det är november kom jag på nu, jävligt varmt för att vara november, jag kan gå i tröja utan att frysa ute vissa dagar. Ja, vad ska jag skriva mer? Vi hörs.. Antar jag..
Det kallas bildbrist, korta ben, snygga skor och snygga kläder och en fin reflex på baken!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback