Live life for the moment because everything else is uncertain!

Du blev min räddning, så obegripligt stort

Ohyes, nu sitter jag här igen, såklart. Men ska väl fixa med tvätten om en stund. Sitter och äter turkisk peppar och försöker ha tålamod till att vänta på att youtube ska vara så jävla segt. Sitter vid fb också, så då tänkte jag att jag skunde slänga upp ett litet inlägg när jag ändå var inne på datorn.. Imorn blir det firning av lillsyrran som fyller 15, stor tjej blir hon! Hahah, i mina ögon är hon fortfarande liten, men ja. ''Gulliga, lilla, snälla, Alexandra'' som hon alltid kallades.
Men hon fyller på söndag. Men då ska vi göra annat, (självklart firar vi henne då med) och ahum, morsan blir här hela helgen också. Hehe, jaaa.. Vad ska jag mer skriva? Jag vill julpyntaaaa...
Tumblr_lv8atkve8o1qdttmzo1_400_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback