Live life for the moment because everything else is uncertain!

Have you ever needed something so bad, you can't sleep at night?

Hej! Skola idag, gick bra, typ som vanligt. Dom skrattade åt mina uggs för att dom är så små och jag har druckit kaffe.
Jobbade aldrig sista lektionen, tappa koncentrationen och så spelade vi yatzi och så. Skrev även ett CV, gick toppen. Men ah.. Sen när jag kom hem tittade jag på tv lite och så satte jag mig här, idag händer nog inget speciellt. Tror jag. Jag ska väl duscha ikväll eller någonting sånt, ahum, jag är skittrött, helt ärligt. Sitter och lyssnar på musik. Rubriken är från låten Westlife - Have you ever. Skitbra låt. Men ja, vad ska jag skriva? Hejdå...
Några månader gammal bild.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback